Fashion Revolution Week odbył się jak co roku, ale jednak inaczej, bo tym razem całkowicie online. Nie spotykaliśmy się osobiście, ale można było wziąć udział w wydarzeniach, webinarach i dyskusjach organizowanych za pośrednictwem internetu. Za jego pośrednictwem z resztą co roku konsumenci pytają marki "who made my clothes?" (#whomademyclothes - kto zrobił moje ubrania) i w tej kwestii nic się nie zmieniło.
I wiecie co? To działa! Z roku na rok coraz więcej osób bierze udział w akcji, a na stronie Fashion Revolution można zapoznać się z raportem Fashion Transparency Index, w którym dokładnie widać, które z największych marek słuchają swoich, coraz bardziej świadomych klientów i wychodzą im naprzeciw:
https://www.fashionrevolution.org/about/transparency/
Podczas tego Fashion Revolution Week często dzieliliśmy się nadzieją na to, że aktualna sytuacja sprawi, że ludzie zaczną przykładać większą wagę do tego skąd się biorą produkty, które kupują i w jakich warunkach powstały. Może skończy się epoka szalonego konsumpcjonizmu i wrócimy do tego, co naprawdę ważne? Bardzo byśmy sobie i Wam tego życzyli.
My natomiast jesteśmy bardzo szczęśliwi, że w tym roku, na przekór wszystkiemu, co się dzieje, udało się nam wreszcie pokazać kto robi Wasze, Fairmowe buty!
#imadeyourshoes #SHOESTOLOVE #fairma
Sytuacja jest trudna i nie wiemy jak się będzie rozwijać, natomiast mamy nadzieję, że wspólnie uda się nam jakoś przez nią przebrnąć i działać dalej, w nowej, miejmy nadzieję lepszej dla nas wszystkich rzeczywistości.
Niedziela
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Komentarz
Zostaw swój komentarz