Portfel męski MILLION CROSS jasnobrązowy
Cena
229,00 zł
Portfel MILLION został wyprodukowany w Polsce. Jest to w 100% wegański portfel - certyfikat PETA Approved Vegan.
Możesz u nas złożyć zamówienie:
a) za pośrednictwem sklepu internetowego;
b) mailowo: info@fairma.pl
c) telefonicznie: +48 660 947 421
W razie jakichkolwiek pytań skontaktuj się z nami.
Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub telefonicznie. Jeśli nie nastąpiła wysyłka, to wówczas możemy anulować zamówienie.
W celu modyfikacji zamówienia należy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie. Z uwagi jednak na dość szybkie czasy realizacji zamówień, taka modyfikacja może nie być możliwa.
Wysyłka dostępnych towarów następuje zwykle w ciągu 48h od momentu otrzymania przez nas płatności.
Czas dostawy wysłanego produktu zależy potem od wybranej formy transportu:
Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Wysyłki towarów realizowane są w kolejności napływających zamówień. Termin realizacji zamówienia może się wydłużyć z przyczyn niezależnych od nas. Jeśli jednak nie otrzymałeś swojej paczki w ciągu 7 dni roboczych, to koniecznie skontaktuj się z nami!
EKOdostawa
Czy wiesz, że odbierając swoje zamówienie dzięki Paczkomatowi pomagasz środowisku?
Firma InPost, z którą współpracujemy, w 2013 roku zleciła badanie Akademii Górniczo-Hutniczej, którego wyniki jednoznacznie stwierdziły, że doręczyciele Paczkomatów zużywają mniej paliwa niż tradycyjni kurierzy, redukując emisję CO2 do atmosfery nawet o 95%. W kolejnym badaniu naukowców ze Szczecina, udowodniono, że doręczyciele Paczkomatów InPost pokonują dziennie o 120-150 km mniej niż inni dostawcy. Ekologiczniej, prawda?
Dzięki popularyzacji Paczkomatów, InPost stał się prekursorem działań proekologicznych dla innych firm o podobnym profilu działalności. Obecnie firma wpiera lokalne i ogólnopolskie akcje społeczne oraz wciąż szuka nowych rozwiązań w kierunku lepszej ochrony środowiska, np. wykorzystując do swoich przesyłek koperty otrzymane z makulatury. Pozwala to oszczędzić ogromną ilość drzew - podstawowego surowca do produkcji papieru.
Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.inpost.pl.
Koszt dostawy jest zależny od sposobu dostarczenia przesyłki oraz od wartości dokonanego przez Ciebie zamówienia. Na terenie Polski umożliwiamy 2 opcje:
1) Kurier InPost:
2) Paczkomat InPost
Na naszej stronie możesz zamówić przesyłkę kurierską do następujących krajów na terenie Unii Europejskiej: Austria, Belgia, Bułgaria, Chorwacja, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Niemcy, Portugalia, Rumunia, Słowacja, Słowenia, Szwecja, Węgry, Włochy. Dostawa w tej samej cenie niezależnie od kraju odbiorcy:
W przypadku zamówienia do innych krajów EU lub poza EU prosimy o kontakt, przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę kosztów wysyłki. Skontatkuj się z nami mailowo na info@fairma.pl.
Długo zastanawialiśmy się jak pakować zamówienia, by były odpowiednio zabezpieczone i miały jak najmniejszy wpływ na środowisko. Piękne opakowania są... piękne, ale przede wszystkim przecież liczy się wnętrze!
Wierząc, że każdy mały krok ma znaczenie, wybraliśmy więc podejście cyrkularne i zamówione produkty pakujemy w kartony z odzysku, obklejając je taśmą papierową. W ten sposób przedłużamy przydatność tego surowca, Twoje zamówienia są porządnie zabezpieczone, a całe opakowanie można spokojnie wrzucić do pojemnika na papier.
Niestety nie ma takiej możliwości. Dodatkowo, aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 500 zł, zakupione towary muszą obejmować jedno zamówienie.
Zły rozmiar? Nieprzemyślany zakup? Masz 14 dni na zwrot zakupionych produktów bez podawania nam przyczyny.
Pamiętaj jednak, iż przyjmujemy jedynie nieużywane artykuły. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani etykiet. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.
Dokonując zwrotu produktów przez naszą stronę pole "Prosimy o wytłumaczenie nam przyczyny Twojego zwrotu" jest wymagane, ale możesz w nie wpisać jeden znak, np. X.
Do zwracanych produktów należy dołączyć formularz zwrotu!
Możesz wydrukować formularz zwrotu, który w wersji PDF dostępny jest TUTAJ.
Możesz także dokonać procedury zwrotu korzystając z naszej strony:
- Zaloguj się na swoim koncie na www.fairma.pl i kliknij na Historia i szczegóły zamówień, wówczas pojawi się lista wszystkich złożonych zamówień.
- Wybierz z listy właściwy numer zamówienia, zaznacz artykuły do zwrotu i kliknij "Zwróć towar".
- Możesz nam opcjonalnie napisać powód zwrotu, a następnie potwierdź zwrot.
Kiedy potwierdzimy Twój zwrot, będziesz mógł wydrukować formularz zwrotu ze swojego konta. Włóż formularz zwrotu do przesyłki.
Prosimy o zabezpieczenie oryginalnego opakowania odsyłanych produktów, by nie uległo ono zniszczeniu.
Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu maksymalnie 14 dni od dostarczenia przesyłki zwrotnej do naszego sklepu.
Zwrot należy odesłać na adres:
MINDPACK - Fairma
ul. Katowicka 182A
41-500 Chorzów
Telefon: +48 695 520 508
E-Mail: info@fairma.pl
W razie pytań skontaktuj się z nami przez info@fairma.pl.
Tak, w tym celu należy zwrócić niepasujący produkt i zamówić odpowiedni rozmiar.
Ewentualnie prosimy o kontakt na adres e-mail: info@fairma.pl lub tel: +48 660 947 421.
Zwroty pieniężne są dokonywane przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki został użyty przy dokonaniu zakupu. Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.
Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest w 100% oryginalny, co potwierdzają znaki firmowe. Każdy z nich posiada 2-letni okres rękojmi. Dotyczy to również produktów będących na promocji.
Jeśli zakupiony towar uznasz za wadliwy czy niekompletny, możesz go zareklamować. Wyślij nam mailem na info@fairma.pl numer zamówienia, wydrukowany i wypełniony formularz reklamacji i wyraźne zdjęcia wady. Jeśli reklamacja zostanie uznana odbierzemy od Ciebie paczkę z reklamowanym produktem i wszystkim się zajmiemy.
Pamiętaj, że odsyłane produkty MUSZĄ BYĆ CZYSTE!
Formularz reklamacyjny dostępny jest TUTAJ.
Ponadto, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r., udostępniamy łącze do platformy ODR: ec.europa.eu/odr która stanowi źródło wiedzy na temat pozasądowych form rozstrzygania sporów, mogących wyniknąć pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami.
W razie pytań dotyczących reklamacji, prosimy o kontakt na adres: info@fairma.pl
Reklamacji nie podlega:
- obuwie z wadami jawnymi (widocznymi w dniu zakupu),
- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy, powstałe w wyniku braku lub nieprawidłowej konserwacji),
- wygoda obuwia, systemy pneumatyczne oraz elementy ozdobne, w tym guziki, sprzączki, zamki, gumy, obcasy, elementy wierzchnie,
- naturalne zużywanie się obuwia,
- załamania i zmarszczenia powstałe w trakcie użytkowania wynikające z właściwości mikrofibry/pinatex'u/innych materiałów,
- wady wynikłe przez niewłaściwe zapakowanie obuwia podczas zwracania go producentowi,
- części zużywalne jakimi są np. fleczki, które wymagają okresowej wymiany,
- urwane lub uszkodzone ozdoby, zamki błyskawiczne,
- zacieki i naloty solne powstałe w wyniku zanieczyszenia środowiska,
- płytkie szczeliny na krawędziach łączenia obuwia z podeszwą,
- farbowanie obuwia (sytuacja ta ma miejsce bardzo rzadko, ale zdarza się i nie wynika ona z winy producenta, ale zależy od pH potu użytkownika obuwia).
Prosimy o kontakt mailowy przed rozpoczęciem procedury reklamacyjnej.
Podczas składania zamówienia istnieje możliwość płatności przy pomocy:
Informacje odnośnie do dostawców płatności zawarte są w regulaminie sklepu.
Radość z dokonanych zakupów jest największa, gdy wszystko dobrze leży :) Bardzo zależy nam na Twojej satysfakcji, dlatego zanim dokonasz zakupów, zachęcamy Cię do zapoznania się z poniższymi informacjami na temat rozmiarów (wszystkie dane dotyczą rozmiarów typowych, a nie specjalnych).
ROZMIARY STÓP I BUTÓW
Większość butów dostępnych na naszej stronie posiada w swoim opisie tabelę rozmiarów, w której zawarta jest informacja o długości wkładki. Jeśli wiesz jaką długość ma Twoja stopa, będzie Ci łatwiej dobrać dla siebie optymalne obuwie. Jeśli natomiast jej nie znasz, możesz ją prosto zmierzyć na dwa sposoby:
Powyższe czynności powtórz dla drugiej stopy. Jeśli różnią się one między sobą długością, wybierz rozmiar odpowiadający dłuższej stopie. Do otrzymanego wyniku dodaj jeszcze 0,5-1cm luzu. Warto pamiętać, by stopy mierzyć w ciągu dnia, gdyż wtedy wynik będzie bardziej precyzyjny (rano stopy są wypoczęte i nieco „mniejsze” niż w ciągu dnia).
W razie pytań prosimy o kontakt na info@fairma.pl.
Wybierając pasek należy zmierzyć obwód ciała w miejscu, w którym ma on się znaleźć.
Przykładowo - jeżeli obwód wyniesie 95 cm, należy wybrać pasek o rozmiarze 95, co pozwoli zapiąć pasek na środkową dziurkę i pozostawić jeszcze około 20 cm do końca paska.
Każdy podany rozmiar (90, 95, 100, 105) oznacza długość paska od sprzączki (nie wliczając jej) do mniej więcej środkowej dziurki, a jego długość całkowita (również bez sprzączki) jest dłuższa o dodatkowe 20 cm.
Nasz sklep posiada certyfikat SSL, gdyż ochrona prywatnych informacji naszych Klientów jest dla nas priorytetem. Login, hasło, adres zamieszkania czy numer konta bankowego są objęte ścisłym zabezpieczeniem i nie dostaną się w niepowołane ręce.
Nie udostępniamy Twoich danych żadnym firmom zewnętrznym.
Z nami jest bezpiecznie!