ZAMÓWIENIA I WYSYŁKA
   
1. Jakie formy zamówienia są do dyspozycji?
 
Możesz u nas złożyć zamówienie:
a)       za pośrednictwem sklepu internetowego;
b)       mailowo: info@fairma.pl
c)       telefonicznie: +48 660 947 421
   
2. Czy istnieje możliwość odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym?
 Tak, zapraszamy na ulicę Dajwór 20, róg Wawrzyńca na krakowskim Kazimierzu.
   
3. Czy zakupów można dokonywać za granicą i jakie są koszty wysyłki?
Nasze produkty wysyłamy także poza Polskę. Za pomocą sklepu internetowego możesz dokonać zamówienia do następujących krajów Unii Europejskiej:  Austria, Belgia, Czechy, Dania, Francja, Hiszpania, Holandia, Niemcy, Portugalia, Słowacja, Wielka Brytania, Włochy. Koszt wysyłki kurierem do tych krajów wynosi 69,90 zł. W przypadku zamówienia do innych krajów EU lub poza EU prosimy o kontakt, przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę kosztów wysyłki.

   

4. Czy można dokonać zmiany w zamówieniu lub jego formie płatności?
Aby zmodyfikować zamówienie należy się z nami skontaktować mailowo lub telefonicznie. Z uwagi jednak na dość szybkie czasy realizacji zamówień, taka modyfikacja może nie być możliwa.

  

5. Czy istnieje możliwość zamówienia produktu w rozmiarze/kolorze innym niż podany na stronie?
 Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub telefonicznie.

   

6. Czy istnieje możliwość anulowania zamówienia?
Zapraszamy do kontaktu z nami mailowo lub telefonicznie. Jeśli nie nastąpiła wysyłka, to wówczas możemy anulować zamówienie.

   

7. Co zrobić w sytuacji, gdy potrzebujemy więcej informacji na temat produktu, który widnieje na stronie?
W takich sytuacjach zachęcamy do kontaktu mailowego: info@fairma.pl lub telefonicznego: +48 660 947 421

  

8. Czy jest możliwość przesłania w jednej przesyłce dwóch zakupionych w różnym czasie produktów?
Niestety nie ma takiej możliwości. Dodatkowo, aby skorzystać z opcji darmowej przesyłki za zakupy powyżej 200 zł, zakupione towary muszą obejmować jedno zamówienie.

   

9. Czy wystawicie mi fakturę VAT?
Tak wystawiamy faktury VAT. W danych adresowych napisz nam nazwę firmy i NIP. Następnie wprowadzając zamówienie na zakładce 03. Adres w polu komentarz napisz nam informację  o tym, że potrzebujesz fakturę VAT. 

   

10. Co zrobić, gdy kurier nie pojawia się z przesyłką pomimo upływu 7 dni roboczych?
W pierwszej kolejności należy sprawdzić status paczki klikając w „Lokalizator przesyłki”, znajdujący się w dolnej części strony. Po wpisaniu numeru przesyłki można dowiedzieć się gdzie ona aktualnie się znajduje. Jeśli to nie przynosi efektu, zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego w celu ustalenia jej położenia.
    

   

ZWROTY
1. Na jaki adres należy wysłać zwrot/reklamację?
Przesyłkę odeślij na adres:

Fairma Ethical Design

Ul. Dajwór 20/LU1

31-052 Kraków

     

2. Ile mam czasu na zwrot? 
Masz 14 dni na zwrot zakupionego produktu i nie musisz nas informować o powodzie zwrotu. Dokonując zwrotu produktów przez naszą stronę pole "Prosimy o wytłumaczenie nam przyczyny Twojego zwrotu" jest wymagane, ale możesz w nie wpisać jeden znak, np. X.

  

3. Czy możliwa jest wymiana produktu na inny np. na większy rozmiar?
Tak pod warunkiem dostępności danego produktu. W przypadku wymiany cena obydwu produktów musi być taka sama. Więcej informacji znajdziesz w sekcji „Zwroty & wymiana”
    
4. W jaki sposób i w jakim czasie dokonywany jest zwrot pieniędzy za zwrócony produkt?
Zwroty pieniężne są dokonywane przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użyłeś przy dokonaniu zakupu. Jeśli preferujesz tradycyjny przelew na konto, to na formularzu zwrotu napisz nam numer swojego konta. Zmiana sposobu zapłaty nie wiąże się z żadnymi kosztami dodatkowymi. Zwrot środków zostanie dokonany w ciągu maksymalnie 14 dni od otrzymania przez nas przesyłki.

Metody płatności:
Zarejestruj się aby otrzymać
Otrzymasz bon o wartości 40 zł
na swoje pierwsze zakupy u nas!
Copyright 2016 Fairma