Dlaczego sklepy dużych sieciowych marek mogą sobie pozwolić na dużo niższe ceny? W artykule przybliżymy kilka kluczowych aspektów związanych z etyczną produkcją butów i akcesoriów.
Niższa cena produktu często kryje za sobą szereg praktyk, które powodują, że produkty nie tylko tracą na jakości ale również proces produkcyjny pozostawia wiele znaków zapytania i nie jest do końca uczciwy. Natomiast produkty wykonane w sposób etyczny na pierwszym miejscu uwzględniają uczciwe praktyki pracy, odpowiedzialność społeczną i zrównoważenie środowiskowe.
O co jako marka dbamy?
Dla nas etycznie wykonane produkty to takie, które powstają w ramach uczciwej współpracy, czyli takie gdzie fabryki zapewniają sprawiedliwe traktowanie pracowników zaangażowanych w proces produkcyjny. Obejmuje to zapewnienie bezpiecznych warunków pracy, godziwych zarobków, rozsądnych godzin pracy oraz zakaz pracy dzieci i wszelkich form wyzysku.
Ważna jest dla nas przejrzystość łańcucha dostaw. Naszym zdaniem etyczna marka, to taka która dążą do posiadania przejrzystych łańcuchów dostaw. Co oznacza, że znamy informacje o procesach zaopatrzenia i produkcji. Współpracujemy bezpośrednio z dostawcami i producentami, aby zapewnić przestrzeganie standardów etycznych w całym łańcuchu dostaw.
Etycznie buty to takie, których wykonanie ma zminimalizowany wpływu na środowisko. W naszych produktach nie używamy żadnych materiałów ani produktów pochodzenia zwierzęcego. Nasze buty i akcesoria są wegańskie. Jest to zgodne z naszym wrażliwym podejściem do dobrostanu zwierząt i zmniejsza negatywny wpływ na środowisko związany z ich hodowlą. Nasza etyczna produkcja jest zweryfikowana i wiarygodna, czyli m.in poparta jest certyfikatami (m.in PETA approved VEGAN czy FUR FREE RETAILER) i przejrzystymi informacjami dostarczonymi przez naszą markę.
Istotnym czynnikiem funkcjonowanie marki Fairma Ethical Design jest wpływ społeczny. Dlatego angażujemy się również w inicjatywy społeczne, wspieramy społeczności lokalne, współpracujemy z organizacjami pozarządowymi, w tym z charytatywnymi. Dodatkowo przekazujemy 10% zysków na cele społeczne.
Pytanie z nagłówka artykułu pozostawiamy otwarte. Jeśli posiadacie już rzeczy naszej marki sami oceńcie czy ceny naszych produktów są według Was adekwatne. Konieczniej dajcie znać jakie jest wasze zdanie na info@fairma.pl.
Niedziela
Poniedziałek
Wtorek
Środa
Czwartek
Piątek
Sobota
Styczeń
Luty
Marzec
Kwiecień
Maj
Czerwiec
Lipiec
Sierpień
Wrzesień
Październik
Listopad
Grudzień
Komentarz
Zostaw swój komentarz